Wprowadzenie
Nasz zespół pomocy technicznej, zarządzany w 100% wewnętrznie i dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, niezwłocznie odpowiada na każde zgłoszenie telefoniczne, e-mail i zgłoszenie do pomocy technicznej oraz informuje o postępach w całym procesie rozwiązywania problemów technicznych.
Działamy proaktywnie, jeśli chodzi o wydajność i bezpieczeństwo, ale jesteśmy również gotowi pomóc w konfiguracji i administracji. Wiemy, że dowodem na to, że dobra platforma działa sprawnie, jest jej utrzymanie.
Wartość, którą zapewniamy
-
Dostępność 24/7/365Każdy klient może zwrócić się o pomoc techniczną przez całą dobę, każdego dnia w roku, dzięki czemu nauka nigdy się nie kończy.
-
Pojedynczy punkt kontaktowyJeśli pojawi się nieprzewidziany problem techniczny, będziesz dokładnie wiedzieć, kto zajmuje się Twoim zgłoszeniem pomocy technicznej i co robi, aby go rozwiązać.
-
Uzyskaj wsparcie LMS dopasowane do Twoich potrzebPakiet wsparcia IT jest w pełni konfigurowalny i może obejmować wszystko, począwszy od wsparcia dla użytkowników końcowych i administratorów, poprzez aktualizację i migrację witryn, aż po kompleksowe, niezawodne i fachowe doradztwo IT na miejscu.
-
Dbałość o jakośćWszystkie zapytania dotyczące wsparcia technicznego są rozpatrywane terminowo przez wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów IT, dzięki czemu możesz zająć się prowadzeniem i rozwijaniem swojej firmy.
FAQS
Oferujemy szereg opcji pomocy technicznej dostosowanych do Twoich potrzeb — aż do całodobowego monitorowania w przypadku konfiguracji o wysokiej dostępności
Jako partnerzy Moodle, możemy zaoferować zarówno ogólną aplikację mobilną Moodle, jak i własne aplikacje mobilne Moodle.