Angażowanie pracowników dzięki Moodle Workplace
Przegląd
Momentum Support używa Moodle Workplace, aby zaangażować swoich geograficznie przemieszczonych pracowników w naukę i szkolenia mandotoryczne.
Wsparcie Momentum
Rozwój na zamówienie
Konsultacja
-
Problemy z prowadzeniem szkoleń online dla zespołu.
-
Wyzwania zapewniające naukę i szkolenia pracownikom o zróżnicowanych godzinach pracy.
-
COVID-19 sprawił, że wymagania dotyczące systemu zarządzania nauką stały się pilne.
-
Wymogi szkoleniowe Momentum Support przerosły jego poprzednio używany system.
Problemy
-
Dzięki Moodle Workplace szkolenia stały się bardziej dostępne dla wszystkich pracowników.
-
Zmniejszone koszty administracyjne.
-
Szybkie, dokładne raportowanie.
-
Szkolenie za pośrednictwem Moodle Workplace oznaczało znaczne oszczędności.
-
Dzięki naszemu partnerstwu Momentum Support zyskał pakiet interaktywnych kursów online.
Rozwiązania
Wyzwanie
Celem wprowadzenia systemu zarządzania nauką w Momentum Support (MS) było umożliwienie zespołowi L&D skutecznego prowadzenia szkoleń dla dużej, geograficznie rozłożonej siły roboczej w całej Irlandii.
Szkolenie poza biurem
Wielu pracowników pracowało wieczorami, co oznaczało, że czas zaplanowanie szkoleń twarzą w twarz było niemożliwe.
Lokalizacja
Pracownicy znajdują się w całej Republice Irlandii, Irlandii Północnej i Londynie w różnych lokalizacjach klientów, co ponownie utrudniło organizację obowiązkowych szkoleń.
Ograniczone godziny
Kilku pracowników pracowało w niepełnym wymiarze godzin z powodu innych zobowiązań poza pracą, dlatego godziny szkoleń były ograniczone.
Rozwiązanie
Dostępność
Dzięki Moodle Workplace szkolenia stały się bardziej dostępne dla wszystkich pracowników.
Szkolenie przypominające
System może wysyłać wiadomości e-mail z przypomnieniem, gdy konieczne jest ukończenie szkolenia przypominającego.
Dokładne raportowanie
Raporty mogą być pobierane z systemu bardzo szybko, a menedżerowie mają dostęp do własnych witryn/pracowników.
Rezultat
Dzięki Moodle Workplace szkolenia stały się bardziej dostępne dla wszystkich pracowników.
Sinead Woods, kierownik ds. uczenia się i rozwoju w Momentum Support powiedział nam: „System robi wszystko, czego od niego potrzebujemy – system może wysyłać e-maile z przypomnieniem o konieczności ukończenia szkolenia przypominającego, pracownicy mogą generować certyfikaty szkoleń, raporty mogą być bardzo szybko ściągane z systemu, a menedżerowie mogą mieć dostęp do własnych witryn/pracowników. System został dostosowany tak, aby zawierał logo naszej firmy i kolory marki, co było dla nas ważne” Po przeanalizowaniu kosztu na głowę (istniejącego) standardowego szkolenia otrzymanego przez wszystkich pracowników, w tym stawki godzinowej pracowników, kosztów podróży i stawki godzinowej trenerów, było jasne, że w porównaniu z kosztami dostarczenia tego samego szkolenia za pośrednictwem Moodle Workplace, oszczędności kosztów były znaczne.
Porozmawiajmy!